جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

طبقه بندی موضوعی

کتاب درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ
کتاب درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

کتاب درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

 

درمان سریع زودانزالی در ۶ روز


اگر سن شما کمتر از هجده سال می باشد به هیچ وجه مجاز به ماندن در این صفحه نمی باشید

مطالبی که در ادامه خواهید خواند تبلیغات نیستند ، لطفاً تا آخر و با دقت بخوانید اطمینان میدهیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید .

 

 

درمان زود انزالی

 

آیا از این که هر بار رابطه جنسی شما بیشتر از چند ثانیه طول نمی کشد ناراحت هستید؟

آیا میخواهید در رابطه جنسی خود خیلی دیر دچار انزال شوید و از رابطه خود لذت ببرید؟

آیا میخواهید در سریعترین زمان خودتان را از شر زود انزالی برای همیشه نجات بدهید؟

مشکل انزال زودرس، برای بسیاری از مردان، یک کابوس آزاردهنده است ، گفته می شود که تقریبا از هر سه مرد، یکی دچار انزال زودرس است.

انزال زودرس می‌تواند ضمن ایجاد مشکلات زیاد در روابط زناشویی، تبعات اجتماعی و خانوادگی شدیدی نیز داشته باشد ، متاسفانه کم نیستند بیمارانی که به پیشنهاد دوستان و اطرافیان برای درمان مشکلشان از مواد مخدر استفاده می‌کنند و رفته‌ رفته دچار اعتیاد می‌شوند؛ حتّی گاهی مشکل انزال زودرس سبب اختلال در روابط زن و شوهر می‌شود و به جدایی می‌انجامد.

جوانان زیادی را دیده ام که حتّی قبل از ازدواج، نگران آن هستند که آیا در آزمون رابطه زناشویی با همسر آینده خود، سربلند بیرون خواهند آمد یا یک مرد شُل و ول و ناتوان لقب خواهند گرفت.

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

 

امّا آیا به راستی درمان انزال زودرس این قدر سخت و حتّی ناممکن است؟

در پاسخ باید عرض کرد ، خیر
درمان انزال زودرس بسیار آسان و ممکن می باشد

روشی که ما در ادامه خواهیم گفت انزال زودرس شما رو به صورت مادام العمر و برای همیشه برطرف خواهد کرد

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز بدون مصرف هیچ گونه دارو یا قرص های شیمیایی و یا مواد مضر و غیر طبیعی می باشد ، بدون استفاده از هیچ گونه آلت و وسایلی که ممکن است صدمات جبران ناپذیری در پی داشته باشند

اگر برای درمان زود انزالی (انزال زودرس) عجله دارید و دنبال درمان یک شبه هستید همین الان این صفحه را ببندید.

روشی که ما ارائه میکنیم ۶ روز زمان نیاز دارد تا نتایج آن را بطور خیلی محسوس مشاهده کنید و ۴۲ روز زمان نیاز هست تا به‌ وضعیت ایده‌آل برسید و مشکلتان بطور کامل و دائمی رفع شود


درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

درمان زود انزالی اشتباه :

در این برنامه تلویزیونی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است ، تکنیکی برای حل مشکل زودانزالی ارائه می کند که بسیار مزخرف و احمقانه است و حتی این مشکل را تشدید می کند.


درمان زود انزالی

به طور خلاصه این‌ کارشناس توصیه میکند کسانی که زودانزالی (انزال زودرس) دارند ، در هر مرتبه رابطه جنسی دو بار انزال داشته باشند ، یعنی در رابطه اول یک بار به انزال سریع برسید و بعد از گذشت چند ساعت دوباره عمل رابطه جنسی را انجام دهید البته رابطه دوم رابطه جنسی اصلی خواهد بود ، که شما با تکرار این مراحل میتوانید بعد از گذشت چند ماه به رابطه جنسی طولانی تری دست پیدا کنید !!

اما این تکنیک کاملا اشتباه است

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

دلایل اشتباه بودن این تکنیک

اشتباه اول : همین که شما سعی میکنید در رابطه اولی زود به انزال برسید در دراز مدت این‌ مشکل را تشدید میکند ، چون اصولا این مشکل زمانی آغاز میشود که ما خودمان سعی میکنیم که به زود انزالی برسیم .

اشتباه دوم : معمولا اگر شما در یک روز یک رابطه جنسی با انزال زودرس داشته باشید برای رابطه‌ جنسی دیگری در همان روز چندان رغبتی نخواهید داشت. یا اگر رابطه هم داشته باشید برایتان زیاد جذاب و لذت بخش و پرهیجان نخواهد بود. توصیه میشود حتی اگر خیلی جوان و تازه کار و پرانرژی هستید باز هم بیشتر از روزی یک بار رابطه جنسی نکنید.

چون افراط در رابطه جنسی باعث میشود زود عطش شما فروکش کند.

اصولا دو چیز میل جنسی را به شدت کاهش میدهد، اولی افراط و دومی تفریط

یعنی اگر کسی مدت زیادی این میل را در خود سرکوب کند و فعالیت جنسی نداشته باشد به تدریج این میل در او میمیرد و برعکس هم اگر کسی در این کار زیاده روی کند باز هم به شدت میل جنسی او کاهش پیدا میکند.

جالب است بدانید میانگین‌ جهانی رابطه جنسی هر سه روز یک بار است.
 

روشهای نامناسب برای درمان انزال زودرس

 

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

کاندوم های تاخیری :

کاندوم های تخیری فقط اندکی بر طولانی کردن مدت رابطه جنسی تأثیر میگذارند و آن هم به دلیل کم کردن لذت جنسی می باشد.

البته نمیتوان لذت جنسی را با اعداد و ارقام بیان کرد ولی تقریبا ؛

رابطه جنسی بدون کاندوم : لذت ۱۰۰% ، مدت زمان دخول ۳۰ ثانیه

رابطه جنسی با کاندوم : لذت ۵۰% ، مدت زمان دخول ۱ دقیقه

البته به این هم توجه داشته باشید که در رابطه جنسی با کاندوم نه تنها لذت خودتان کم میشود بلکه لذتی که به شریک جنسیتان میدهید هم کم میشود.

 

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

اسپری های تأخیری :

در این روش برعکس روش قبل لذتی که به شریک جنسیتان میدهید کم نمیشود ولی اشکال بزرگ آن ، این است که خودتان هیچ لذتی نمیبرید! این اسپری ها آلت را بی حس میکنند



درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

قرص های تاخیری :

این قرص ها اصلا و ابدا مدت زمان رابطه را افزایش نمیدهدند فقط شدت نعوظ را افزایش میدهد و بزرگترین عوارض چنین قرص هایی برای بدن ، بالا بردن فشار خون میباشد طوری که بدن به شدت گرم میشود و طپش قلب بسیار افزایش می یابد .

البته شاید شما این مشکلات را با اینها نداشته باشید چون ژنتیک هر آدمی متفاوت است ولی بهر حال این قرص ها بیشتر برای پیرمردها مناسب است که مشکل نعوظ (راست شوندگی) را حل کنند یا میل جنسی را در آنها بیدار کند.


درمان سریع زود انزالی

روش مناسب برای درمان سریع و قطعی زود انزالی :

اگر میخواهید بدون صرف هزینه های اضافی و زیان آور و بدون هیچ وسیله و یا دارویی ، به وضعیت ایده آل برای انجام روابط جنسی برسید و یک رابطه ۱ دقیقه ای را به یک رابطه ۳۰ دقیقه و بیشتر تبدیل کنید .

ما به شما کتابی رو هدیه میدهیم که جزء کتابهای پرطرفدار و صددرصد تضمینی می باشد که توسط برترین پزشکان آمریکا و با آخرین متد پزشکی برای درمان قطعی و بدون بازگشت زودانزالی تهیه شده است

این کتاب با استفاده از آخرین متد پزشکی در عرض ۶ روز شما را با روشی بسیار شگفت انگیز آشنا میکند

این کتاب تایید شده از طرف پزشکان و متخصصان اروپا و دارای گواهینامه سلامت از FDA آمریکا می باشد

تاییده

نکته مهم این کتاب و آموزش آن این است که شما دیگر به زودانزالی دچار نخواهید شد ، و برای همیشه و بطور کامل مشکل زود انزالی را حل خواهید کرد و بطور قطع روحیه و اعتماد به نفستان چندین و چند برابر خواهد شد.

درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

کتاب درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

مناسب برای تمامی جوانان
مناسب برای تمامی مردان
مناسب برای افراد در شرف متاهلی
مناسب برای تمامی متاهلان
هدیه ای برای سالگرد ازدواج
هدیه ای برای روز همسر


دقت فرمایید که کتاب ( درمان سریع زود انزالی در ۶ روز ) ، در سایت آمازون به قیمت 18$ دلار یعنی چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان به فروش میرسد و جزء پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون می باشد

اما به دلیل اهمیت مسئله جنسی و نقش تاثیرگذار آن درزندگی فردی و اجتماعی، قصد سایت آمیگو۲۰ این بوده است که همه افراد با هر توان مالی بتوانند آنرا تهیه کنند و با استفاده ازمطالب آن رابطه جنسی شیرین تری را تجربه کنند.

به همین علت : قیمت باورنکردنی کتاب در این سایت فقط و فقط 12/000 تومان می باشد

ابتدا مطالب این سایت را در مورد کتاب ( درمان سریع زود انزالی در ۶ روز ) را با مطالب سایت آمازون و دیگر سایت های مشابه ایرانی و خارجی مقایسه کنید و پس از اطمینان از صحت مطالب و کتاب با آسودگی خیال اقدام به خرید کنید .

برای مشاهده نسخه اصلی کتاب به زبان انگلیسی به سایت آمازون مراجعه کنید و در بخش جستوجوی سایت متن

Book ejaculation treatment

را وارد کنید تا کتاب مورد نظر را همراه با قیمت و توضیحات مشاهده کنید

کتاب درمان سریع زود انزالی در ۶ روز ترجمه شده به زبان فارسی و به صورت فایل pdf آماده دانلود می باشد


درمان سریع زود انزالی در ۶ روز

 

پس از خرید فایل ، لینک دانلود کتاب بصورت خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی