جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

طبقه بندی موضوعی

درمان قطعی زود انزالی بدون دارو به روش رفلکسلوژی

 

 

 

درمان زودانزالی به صورت قطعی 

 

 

. آماری که از سوی جامعه روانشناسی ایران منتشرشده است، بر این قضیه دلالت دارد که علت اصلی 70درصد از طلاق‌ها زودانزالی مردان است. با این تفاسیر، زودانزالی تهدیدی برای زندگی مشترک زوج‌ها است که باید به دنبال راه‌حلی برای درمان آن بود.

 

 

بلای به نام زودانزالی
حدود یک ‌سوم مردان زودانزالی را تجربه می‌کنند. زودانزالی بر رضایت جنسی دو طرف تأثیر می‌گذارد. ممکن است ازدواجی به خاطر زودانزالی با خطرِ طلاق روبرو شود. خیلی از آقایانی که صادقانه و شجاعانه متوجه شده‌اند که دچار زودانزالی هستند، از بیانِ این مشکل به همسرشان طفره می‌رفتند، از این قضیه خجالت می‌کشیدند یا می‌ترسیدند که از طرف همسرشان تحقیر شوند. افرادی که به انزال زودرس دچار هستند، با انتقال نگرانی خود به‌ طرف مقابلشان، همسران خود را به فشار عصبی، نگرانی و دلهره دچار خواهند کرد. این موضوع زمانی دردآورتر خواهد شد که بدانیم بسیاری از جوانان به خاطر ترس از زودانزالی به ازدواج فکر نمی‌کنند.

زودانزالی چرا رخ می‌دهد؟

بسیاری از مردان و زنان جوان نمی‌دانند که چه‌کارهایی، سکس طبیعی و سالم به‌حساب می‌آید. برخی افراد از آموزش‌های ناقص جامعه استفاده می‌کنند و بعضی دیگر از فیلم‌های پورن کمک می‌گیرند. این آموزش‌های غیرعلمی باعث می‌شود که مردم از بایدها و نبایدهای روابط جنسی ناآگاه باشند. همین ناآگاهی و بی‌اطلاعی فرد است که او را دچار زودانزالی می‌کند. شماری از دلایل زودانزالی ازاین‌قرار هستند:

مشکلات فیزیولوژیکی
استرس و نگرانی
فاصله زیاد بین روابط جنسی
عجله در برقراری ارتباط و به پایان رسیدن آن
بی‌تجربگی و ناآگاهی از جنس مخالف
کمبود خواب و خستگی
مشکلات روانی و ذهنی

تا به اینجا با تعریف و عوامل مؤثر در زودانزالی آشنا شدید. اگر از درمان زودانزالی ناامید شده‌اید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

درمان قطعی زودانزالی

اگر تصورتان این است که زودانزالی مشکلی حل نشدنی است، باید بگویم در اشتباه هستید. اگر بتوانید عواملی که باعث زودانزالی می‌شوند را از بین ببرید، از شر زودانزالی خلاص خواهید شد. اول باید بدانید که درمان زودانزالی باعث می‌شود مدت‌زمان بیشتری در رختخواب بمانید، زمان رابطه خود را چندین برابر کنید، همسرتان را بارها و بارها به ارگاسم برسانید و لذت واقعی را تجربه کنید.

رفلکسولوژی، راهِ درمان زودانزالی

ذهن انسان، محدودیت‌ها را می‌سازد. بنابراین برای تغییر عملکرد باید عادات ذهنی را تغییر داد. گفتیم که استرس و نگرانی یکی از عوامل اصلی در بروز زودانزالی است. برای برداشتن این عاملِ مرموز، رفلکسولوژی به میدان می‌آید. تکنیک‌های رفلکسولوژی باعث تمدد اعصاب و درمانِ استرس و اضطراب می‌شود و همین امر تأثیر بسیار زیادی در عملکرد جنسی مرد خواهد داشت. رفلکسولوژی یا بازتاب شناسی فایده‌های بی‌نظیری دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

فواید رفلکسولوژی

رفلکسولوژی ابتدا ذهن را آرام می‌کند و بعدازآن به سراغ جسم خواهد رفت. فایده‌هایی که رفلکسولوژی به دنبال دارد هم به جسم انسان می‌رسد هم به ذهن او. می‌توان به این فایده‌های رفلکسولوژی اشاره کرد:

• رفلکسولوژی فشار روحی و تنش فرد را کاهش می‌دهد.
• رفلکسولوژی به تمرکز حواس کمک می‌کند و موجب تحریک کارکرد ذهن می‌شود.
• رفلکسولوژی باعث آرامش عمیق در وجود انسان می‌شود.
• رفلکسولوژی تنفس را عمیق و آهسته می‌کند.
• رفلکسولوژی هیجان‌های روحی را متعادل می‌کند.
• رفلکسولوژی باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.
• رفلکسولوژی بی‌خوابی را از بین می‌برد.
• رفلکسولوژی فعالیت بیش‌ازحد اندام‌های مختلف بدن را کاهش داده و اندام‌های کم‌تحرک را فعال می‌کند.
• رفلکسولوژی سیستم گردش خون را تنظیم می‌کند.
• رفلکسولوژی فشارخون را متعادل می‌کند.
• رفلکسولوژی باعث بهبود تحریک عضلات و مفاصل خواهد شد.
• با رفلکسولوژی آرامش عضلانی حاصل می‌شود و درد کاهش می‌یابد.
• با رفلکسولوژی کارکرد هورمون‌ها منظم خواهند شد.
• بنابراین رفلکسولوژی روشی مطمئن و علمی برایِ درمان بیماری‌های مختلف است.

 

 

درمان انزال زودرس

انزال زودرس

 

مرکز ایران رفلکسولوژی

مرکز ایران رفلکسولوژی با هدف بهبود عملکرد جنسی آقایان به وجود آمده است. اساتید بین المللی رفلکسولوژی در این مرکز، نتیجه سالها تجربه و تخصص خود را در اختیار دیگران گذاشته‌اند. آموزش‌های متخصصین رفلکسولوژی در قالب ویدئو تهیه‌شده‌اند و موجب می‌شود آقایان بتوانند زمان به انزال رسیدن خود را مدیریت کنند.

 

در این ویدئوها چه موضوعاتی آموزش داده خواهد شد؟

در این ویدئوها ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه هنگام برقراری رابطه جنسی استرس نداشته باشید، چگونه تنفس خود را کنترل کنید و چگونه نقاط خاصی از بدن خود را در مرحله‌به‌مرحله از سکس فشار دهید تا متابولیسم بدن خود را تحت کنترل قرار دهید. این آموزش‌ها برای بهبود عملکرد اندام‌های جنسی آقایان، اعضای داخلی مربوطه و غدد درون‌ریز و اندام‌های دخیل در انزال بسیار مؤثر هستند.

 

چگونه باید از این ویدئوهای آموزشی استفاده کرد؟

آقایان مبتلابه زودانزالی این ویدئوها را می‌بینند و به اجرای تکنیک‌های گفته‌شده در آن می‌پردازند. انجام این تمرینات، حدود 10 تا 15 دقیقه در روز زمان می‌برد. فرد مبتلا می‌تواند به‌تنهایی این روش‌ها را تمرین کند یا از شریک جنسی خود کمک بگیرد. اگر به مدت 1هفته در انجام این تکنینک ها مداومت شود، اثرات درمانی آن به‌وضوح دیده خواهد شد. این تمرینات نه‌تنها برای درمان زودانزالی بسیار مؤثر است، بلکه باعث بهبود عملکرد فیزیولوژیک بدن و درمان سردمزاجی، درمان اضطراب و بی‌خوابی خواهد شد.

 

برتری این محصول چیست؟

اگر برای درمانِ مشکل خود این محصول را انتخاب کرده‌اید شما را تحسین می‌کنیم. به دلایل زیر، این محصول بر سایر روش‌ها و محصولات برتری دارد:
• با خرید این محصول دیگر نیاز به مراجعه به پزشک نیست.
• این تکنیک‌ها توسط خودتان انجام می‌شود؛ پس کسی از راز شما باخبر نخواهد شد.
• نیاز به خرید داروهای گران و مضر نیست.
• ویدئوهای آموزشی این محصول کوتاه و کم‌حجم است و سریع دانلود می‌شود.
• قالب ویدئوها به‌گونه‌ای است که در رایانه، تلفن همراه و تبلت اجراشدنی هستند.
• این روش‌ها هیچ‌گونه عوارضی به دنبال ندارد.
• این محصول زودبازده است و با چند روز استفاده، تأثیر آن به‌خوبی نمایان خواهد شد.
• روزانه، برای انجام تکنیک‌های گفته‌شده در این محصول، تنها به 10 دقیقه زمان نیاز است.
• هزاران نفر در سرتاسر جهان روش‌های گفته‌شده در این محصول را به کار گرفته‌اند و تمام استفاده‌کنندگان از این روش‌ها راضی بوده‌اند و نتیجه گرفته‌اند.
• قیمت این محصول، منطقی و معقول است.
• این محصول، تضمین بازگشت وجه دارد.

 

 

درمان گیاهی زودانزالی

 

پاسخ به سؤالات مشتریان

تجربه نشان داده است که در استفاده از محصول این سؤالات برای مشتریان پیش خواهد آمد. ما پاسخ پرسش‌های شما را در این قسمت قرار داده‌ایم.

؟ این محصول برای چه کسانی مناسب است؟
√ مردانی که دچار زودانزالی هستند باید از روش‌های گفته‌شده در این محصول استفاده کنند. اگر شما یا عزیزانتان به این مشکل دچار هستند، تضمین می‌کنیم که با این روش‌ها کاملاً بهبود خواهند یافت.

؟ این محصول شامل چند ویدئو است؟
√ 5 ویدئوی کوتاه و کم‌حجم در این پکیج قرار داده‌شده است.

؟ چقدر طول می‌کشد ویدئوها به دست مشتری برسد؟
√ بلافاصله پس از پرداخت وجه، سیستم به‌صورت خودکار لینک ویدئوها را برایتان در همان صفحه نمایش می‌دهد. به‌علاوه لینک دانلود فیلم‌ها به ایمیلتان نیز ارسال می‌شود.

؟ تکنیک‌های آموزشی را چند روز باید انجام دهیم؟
√ به مدت 1هفته هرروز این تکنیک‌ها را باید انجام دهید. پس از گرفتن نتیجه مثبت، کافی است هر هفته 1 بار این تکنیک‌ها را انجام داد. لازم به ذکر است که 1 ماه پس از شروع انجام این روش‌ها، مشکل به‌طورکلی برطرف خواهد شد.

؟ آیا تکنیک‌های داخل ویدئو با تکنیک‌های متخصصان در مرکز ایران رفلکسولوژی فرق دارد؟
√ خیر، تمام آموزش‌های مرکز ایران رفلکسولوژی را در این ویدئوهای آموزشی آورده‌ایم.

؟ هزینه مراجعه حضوری به مرکز ایران رفلکسولوژی و مشاوره برای درمان در این مرکز چقدر است؟
√ هزینه هر جلسه 45 دقیقه‌ای در مرکز ایران رفلکسولوژی 230 هزار تومان است. برای بهبودی کامل، حداقل 5 جلسه تجویز می‌شود. برای سفارش مشاوره حضوری به قسمت “خدمات حضوری” مراجعه کنید.

 

اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند همین‌ الآن اقدام کنید.

اگر تابه‌حال، زودانزالی زندگی زناشویی شما را مشکل‌دار کرده است، باید همین امروز برای زندگی‌تان قدمی بردارید تا روند زندگی خود را بهبود ببخشید . اجازه ندهید زودانزالی عشقِ پرشور شما و همسرتان را خدشه‌دار کند. مسلماً هیچ اتفاقی شیرین‌تر از رضایت طرفین در یک رابطه سالم و اصولی نیست. با خرید این محصول، عشق خود را تازه‌تر و محکم‌تر از قبل کنید. با عمل کردن به دستورات این محصول، رابطه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب را تجربه خواهید کرد. بهتر از همه این‌ها، زمانی است که همسرتان را خشنودتر و راضی‌تر ببینید. زمان آن رسیده که همسر خود را در رختخواب به جنون بکشانید، پس اقدام کنید.

 

 

چگونه باید این محصول را تهیه کرد؟

اگر تصمیم به تهیه این محصول گرفته‌اید، به شما برای این انتخاب صحیحتان تبریک می‌گوییم. برای تهیه و مشاهده ویدئوهای آموزشی این محصول، کافی است دکمه زیر را فشار دهید و سفارش خود را ثبت کنید. سفارش این محصول بسیار آسان است. پس از واردکردن اطلاعات خود در فرمِ سفارش، وارد درگاه بانکی می‌شوید. با در اختیار داشتن رمز دوم کارتِ بانکیِ خود می‌توانید پرداخت را انجام دهید و سفارش خود را تکمیل نمایید. پس‌ازاینکه وجه را پرداخت کردید، لینک دانلود ویدئوها سریعاً برای شما ارسال خواهد شد. این ویدئوهای آموزشی را دانلود کنید و در تلفن همراه و رایانه شخصی خود ذخیره کنید. همان‌طور که قول دادیم، لینک دانلود ویدئوها به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

 

هدیه ویژه این محصول

با خرید این محصول ما به شما هدیه‌ای ویژه خواهیم داد. ما دستورالعمل ساخت معجونی فوق‌العاده و بی‌نظیر را به شما هدیه خواهیم داد. این معجون گیاهی توسط مرکز ایران رفلکسولوژی کشف شده است. محققین این مرکز با تحقیق‌های بسیار درزمینهٔ درمان گیاهیِ زودانزالی به نحوه درست کردن این معجون بی‌نظیر پی برده‌اند.
این معجون گیاهی در درمان زودانزالی و سردمزاجی آقایان بسیار مؤثر است. ساخت این محصول بسیار ساده است؛ برای این منظور کافی است چند داروی گیاهی را با هم ترکیب و استفاده کنید که در تمام عطاری‌ها پیدا می‌شود. تقویت قوای جنسی، درمان سردمزاجی و تقویت اسپرم سازی از دیگر فواید این معجون شگفت‌انگیز است. به عنوانِ هدیه خرید محصول، دستور ساخت این معجون، در قالب ویدئو برایتان ارسال خواهد شد.

 

تجربه‌هایی تکرار نشدنی با تغییر در روابط جنسی

دودلی را کنار بگذارید. اگر زودانزالی شما را خسته کرده است روی دکمه زیر کلیک کنید و به این مشکل پایان دهید. یادتان باشد ایجاد تغییر در فردای شما به تصمیم امروزتان بستگی دارد. پس هم‌اکنون برای تغییر کردن تصمیم بگیرید و لذت واقعی را تجربه کنید…

 

نظر برخی از استفاده کنندگان از محصول ویدئوی درمان زودانزالی:

قرص تاخیری telegram-reflex2 اسپری تاخیری

عوارض قرص تاخیری

 

درمان زودانزالی آقایان

 

 

مرکز ایران رفلکسولوژی به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی و معتبر در زمینه ارائه خدمات رفلکسولوژی به صورت تخصصی در بهار 1394 تاسیس شد.

تمامی پرسنل این مجموعه رفلکسولوژیست میباشند .این پرسنل مالزیایی تماما در مراکز معتبر جهانی رفلکسولوژی تحصیل کرده و دارای مدرک تخصصی مرتبط با انواع تکنیک های درمانی رفلکسولوژی میباشند
خدمات درمانی این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری میباشد.

خدمات حضوری:

خدمات رفلکسولوژی حضوری در ساختمان مرکز ایران رفلکسولوژی در تهران ارائه میشود. تقریبا تمام مراجعین به مرکز دارای انواع بیماری های و مشکلات خاص بوده که با توجه به نوع بیماری تحت درمان متخصص مربوطه قرار خواهند گرفت.
این مرکز دارای اتاقهای نیمه خصوصی و خصوصی (مجزا ) و مجهز با رعایت تمام اصول و استانداردهای روز جهانی میباشد. مراجعین در محیطی آرام بخش و دلنواز به دور از هر گونه آلودگی صوتی تحت درمان متخصص خود قرار میگیرند.
قابل ذکر است که این مرکز دارای 4 اتاق VIP نیز میباشد
برای رزرو درمان حضوری لطفا با مرکز تماس بگیرید.
شرایط و قیمت دوره های حضوری مرکز ایران رفلکسولوژی:
مراجعین محترم برای هر گونه بیماری و یا منظوری که به مرکز مراجعه میکنند باید در نظر داشته باشند که حداقل دوره درمانی 5 جلسه میباشد که هزینه 5 جلسه در ابتدا از مراجعین اخذ میگردد.
قیمت هر جلسه رفلکسولوژی 230 هزار تومان میباشد
مدت زمان هر جلسه 45 دقیقه است
معمولا در اکثر موارد 5 جلسه برای اخذ نتیجه و بهبودی کافی است در غیر این صورت مراجعین میتوانند پس از طی اولین دوره درمانی,به هر تعدادی که تمایل داشتند جلسات بیشتری مراجعه کنند.
توجه: در حال حاضر به علت پر شدن تمامی نوبت ها تا تاریخ آخر مهرماه 1397 امکان نوبت دهی وجود ندارد لطفا در این خصوص اصرار نفرمایید

تمامی نوبت ها بعد از این تاریخ داده میشود (جهت رزرو نوبت به تلگرام مرکز پیام دهید )

(متاسفانه به دلیل عدم توجه کاربران گرامی و تماس های مکرر برای رزرو نوبت,به اجبار شماره های جدید مرکز را از روی سایت حذف کردیم,خواهشمندیم جهت اخذ نوبت تماس با شماره های قبلی تماس نگیرید,افرادی که از قبل نوبت دارند میتوانند با شماره ی مخصوصی که برایشان ارسال کردیم جهت هماهنگی های بیشتر تماس بگیرند,هر چند که یک هفته قبل از نوبت جهت اطمینان با شما تماس گرفته خواهد شد ,در صورتی که سوالی داشتید از طریق تلگرام پیام دهید تا پاسخگو باشیم.به محض باز شدن نوبت دهی در سایت اعلام میگردد)

 

خدمات غیر حضوری:

با توجه به اینکه درصد بالایی از مراجعین این مرکز از شهرستان ها بودند و با توجه به هزینه ها و مشکلات حمل و نقل و اسکان برای این عزیزان برآن شدیم تا تمامی متد و تکنیک هایی که در این مرکز ارائه میشود را در قالب ویدئوهایی آموزشی تهیه و در دسترس عموم قرار بدهیم تا تمام هموطنان بتوانند خودشان به تنهایی با اندک هزینه ای اقدام به اجرای تکنیک های رفلکسولوژی روی خودشان باشند. قابل ذکر است تمامی روش ها و تکنیک های ارائه شده در قالب ویدئو پایه علمی دارد و توسط متخصصین به نام این رشته تهیه شده است که با روزی 10 الی 15 دقیقه اجرای این تکنیک ها بیماران گرامی در کمتر از 7 روز نتایج درمانی را در خود احساس خواهند کرد.تاکید میشود که تکنیک های آموزش داده شده در ویدئوها دقیقا مشابه تکنیک هایی است که در مرکز اجرا میشود.
برای تهیه ویدئوهای آموزشی و درمانی مرتبط با بیماری خود به منوی درمان غیر حضوری مراجعه کنید و پس از تکمیل سفارش ویدئو ها به صورت فوری برای شما ارسال میگردد .

پرسنل مرکز ایران رفلکسولوژی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رفلکسولوژیست های مالزیایی مرکز ایران رفلکسولوژی:

نمایی از اتاق های مرکز ایران رفلکسولوژی:

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی