جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

جستجو گر فایل های وب

طبقه بندی موضوعی

سابلیمینال درمان زود انزالی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ
سابلیمینال درمان زود انزالی

سابلیمینال درمان زود انزالی

 

✅ سابلیمینال درمان زود انزالی  ✅

آیا مدت زیادی است که از روابط زناشویی خود لذت نمی برید؟
آیا مدت زمان رابطه شما با همسرتان کاهش یافته است؟

 

 

روابط جنسی در انسان بیشتر از ارگان های مستقیما دخیل ، به مغز و اعصاب ربط دارد. محرک ها و تخیلات جنسی نقش عمده را در این زمینه ایفا می کنند. بنابراین درمان بسیاری از مشکلات جنسی از طریق اصلاح روند ذهن و تفکر ، قابل انجام است.

این سابلیمینال برای درمان مشکل زود انزالی ، یا کوتاه شدن رابطه جنسی به صورت ناخواسته ، طراحی شده است. عبارات تاکیدی این سابلیمینال که همگی به صورت مثبت و دقیق طراحی شده است ، شامل پیام های گوناگون و جامعی هستند.

 

✅ اولین سوالی که به ذهن کاربر میاد اینکه چطور امکان داره چنین چیزی ؟

قبل از اینکه سوال پاسخ بدیم سابلیمینال توضیح میدیم که چی هست و چطوری ساخته میشه به طور خلاصه (یک فایل صوتی که دارای امواج مغزی، به همراه یک سری از تاکیدات مهندسی شده که به صورت فرکانس های پایین ذهنی در آمده اند و برای ساخت باور های جدید در ناخودآگاه استفاده میشود.) (سابلیمینال به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند.)

 zlkg_package-darman-zood-enzaali.png (700×393)

درمان قطعی زود انزالی
اگر تصورتان این است که زود انزالی مشکلی حل نشدنی است، باید بگویم در اشتباه هستید. اگر بتوانید عواملی که باعث زود انزالی می‌شوند را از بین ببرید، از شر زودانزالی خلاص خواهید شد. اول باید بدانید که درمان زود انزالی باعث می‌شود مدت‌زمان بیشتری در رختخواب بمانید، زمان رابطه خود را چندین برابر کنید، همسرتان را بارها و بارها به ارگاسم برسانید و لذت واقعی را تجربه کنید.


 راهِ درمان زود انزالی
ذهن انسان، محدودیت‌ها را می‌سازد. بنابراین برای تغییر عملکرد باید عادات ذهنی را تغییر داد. گفتیم که استرس و نگرانی یکی از عوامل اصلی در بروز زودانزالی است. برای برداشتن این عاملِ مرموز، رفلکسولوژی به میدان می‌آید. تکنیک‌های رفلکسولوژی باعث تمدد اعصاب و درمانِ استرس و اضطراب و در نتیجه درمان زود انزالی می‌شود و همین امر تأثیر بسیار زیادی در عملکرد جنسی مرد خواهد داشت. رفلکسولوژی یا بازتاب شناسی فایده‌های بی‌نظیری دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

می توانید هر زمان که مایل بودید و مشغول فعالیتهای روزانه بدون تمرکز بالا هستید فایل را پلی کنید و احتیاجی به تمرکز و دقت در هنگام گوش دادن نیست و شما باید تنها در محیطی قرار بگیرید که این فایل در حال پلی شدن می باشد.

فایلهای پیام های پنهان طوری طراحی شده اند که شنوایی عادی ما تنها زمزمه هایی از یک سری جملات را حس می کند ولی ضمیر ناخودآگاه ما تمام آنها را به خوبی درک می کند و به عنوان واقعیت جدید جسمی یا ذهنی می پذیرد و شروع به پیاده سازی آن می کند.

tye4_7c0o_11.jpg (660×330)

• با خرید این محصول دیگر نیاز به مراجعه به پزشک نیست.
• این تکنیک‌ها توسط خودتان انجام می‌شود؛ پس کسی از راز شما باخبر نخواهد شد.
• این روش‌ها هیچ‌گونه عوارضی به دنبال ندارد.
• نیاز به خرید داروهای گران و مضر نیست.

 

 

 

 تمامی قرص ها و داروها نه تنها بی تاثیرند بلکه عوارض هم دارند عمل جراحی که هزینه زیادی دارد خیلی وقت هاباعث مرگ میشود ،دستگاه های مکنده که قیمت هایی حدود ۱۵۰هزار تومان دارند،باعث کبودی عضو شده و بیماری های خطر آفرینی به دنبال دارد، لطفاً کورکورانه تصمیم نگیرید چون این موضوع مهمی است و بحث مرگ و زندگی است و از همه مهم تردر مورد لذت بخش ترین عضو بدن صحبت می کنیم پس بهتره در همان سایز بماند تا اینکه کلا از دستش بدهید،الان میلیون‌ها نفر از این مشکل رنج میبرند پس نگران نباشید و با خود نگویید فقط من مشکل دارم وهمچنین هیچ چون مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

 dyv2_5589.png (226×243)

v43q_5.png (1080×424)

بعد از خرید ، این فایل سابلیمینال چطور به دستم میرسه؟
خب این هم یکی از مزیت های این سابلیمینال است چون شما میتونید فایل رو بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین توسط هر کارتی ، سابلیمینال و فایل هارو همون لحظه دریافت و دانلود کنید .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی